לאכול בריא ולרזות – 12 טיפים להצלחה

לאכול בריא ולרזות - 12 טיפים להצלחה

תוכן עניינים

בפוסט זה נראה כיצד ניתן לאכול בריא ולרזות ע״י ישום של כצה צעדים פשוטים.

  1. אל תדלגו על ארוחת הבוקר
    דילוג על ארוחת הבוקר לא יעזור לכם לרדת במשקל. אתם עלולים לפספס חומרים מזינים חיוניים ואתם עלולחם לנשנש יותר במהלך היום כי אתם מרגישים רעבים.
  1. אכלו ארוחות רגילות
    אכילה בשעות קבועות במהלך היום מסייעת בשריפת קלוריות בקצב מהיר יותר. זה גם מפחית את הפיתוי לנשנש מזונות עשירים בשומן וסוכר.
  1. לאכול הרבה פירות וירקות
    פירות וירקות דלים בקלוריות ובשומן, ועשירים בסיבים – 3 מרכיבים חיוניים להרזיה מוצלחת. הם מכילים גם הרבה ויטמינים ומינרלים.
  1. להיות פעילים יותר
    להיות פעילים הוא המפתח לרדת במשקל ולשמור עליו. בנוסף למתן יתרונות בריאותיים רבים, פעילות גופנית יכולה לסייע בשריפת עודפי הקלוריות שאינכם יכולים לאבד באמצעות דיאטה בלבד.

מצאו פעילות שאתם אוהבים ומסוגלים לשלב בשגרה.

  1. שתו הרבה מים
    אנשים לפעמים מבלבלים בין צמא לרעב. אתם יכולים בסופו של דבר לצרוך קלוריות נוספות כאשר כוס מים היא באמת מה שאתם צריכים.
  1. אכלו מאכלים עתירי סיבים
    מזונות המכילים הרבה סיבים יכולים לעזור להרגיש שובע, וזה מושלם להרזיה. סיבים נמצאים במזון מצמחים, כמו פירות וירקות, שיבולת שועל, לחם מלא, אורז חום ופסטה, ושעועית, אפונה ועדשים.

הנה עוד טיפים שיעזרו לכם לאכול בריא ולרזות

  1. קראו ות תוויות המזון
    לדעת לקרוא תוויות מזון יכול לעזור לבחור אפשרויות בריאות יותר. השתמשו במידע הקלורי כדי להבין כיצד אוכל מסוים משתלב בקצבת הקלוריות היומית בתוכנית חיטוב והרזיה.
  1. השתמשו בצלחת קטנה יותר
    שימוש בצלחות קטנות יותר יכול לעזור לכם לאכול מנות קטנות יותר. על ידי שימוש בצלחות וקערות קטנות יותר, ייתכן שתוכלו להתרגל בהדרגה לאכול מנות קטנות יותר מבלי להיות רעבים. לוקח בערך 20 דקות עד שהקיבה אומרת למוח שהוא מלא, אז תאכלו לאט ותפסיקו לאכול לפני שאתם מרגישים שובע.
  1. אין לאסור מזון
    אל תאסרו שום מזון מתוכנית ההרזיה, במיוחד אלה שאתם אוהבים. איסור על מזון רק יגרום לכם לחשוק בהם יותר. אין שום סיבה שלא תוכלו ליהנות מפינוק מדי פעם כל עוד אתם נשארים בקצבת הקלוריות היומית שלכם.
  1. הימנעו מג'אנק פוד
    כדי למנוע פיתוי, אל תמלאו את הבית בג'אנק פוד – כמו שוקולד, ביסקוויטים, פריכיות ומשקאות מוגזים. במקום זאת, בחרו בחטיפים בריאים, כמו פירות, עוגיות אורז לא מלוחות, עוגות שיבולת שועל, פופקורן לא מלוח או לא ממותק, ומיצים למינהם.
  1. קצצו באלכוהול
    כוס יין סטנדרטית יכולה להכיל כמה קלוריות כמו חתיכת שוקולד. לאורך זמן שתייה מרובה יכולה לתרום בקלות לעלייה במשקל.
  1. תכננו את הארוחות שלכם
    נסו לתכנן את ארוחת הבוקר, ארוחת הצהריים, ארוחת הערב והחטיפים לשבוע, וודאו שאתם עומדים בקצבת הקלוריות. אתם עשוים למצוא תועלת בהכנת רשימת קניות שבועית.
נמאס לך לשרוף זמן ומאמץ בחדר כושר ולהשיג תוצאות בינוניות ולא מספקות?

הגיע הזמן לקחת את הגוף שלך לנקסט לבל ולראות תוצאות יוצאות דופן שגורמות לכל החברים להתחנן שתגלה להם את מה "הסוד" שלך.

תתחיל מלקבל במתנה תוכנית אימונים מקיפה בסגנון "פול באדי" שתיקח אותך יד ביד לגוף האלפא שלך – מלא את הפרטים שלך כאן:

ותתחיל את המסע ליום שבו תוכל להסתכל במראה ולהגיד "וואו!" 

אולי יעניין אתכם

בואו להתאמן איתנו

תוכנית אימונים אונליין שניתן לבצע בכל זמן ומכל מקום פשוט מתלבשים,מתחברים ומתחילים להתאמן.

תוכנית אימונים פול באדי מתנה

קבלו עכשיו את הכלים שעזרו לנו להתקדם בצורה הטובה ביותר ולראות תוצאות מהירות באימונים.

דילוג לתוכן