איך להעלות מסת שריר? המדריך שיקדם אתכם להשגת המטרה!

איך להעלות מסת שריר? המדריך שיקדם אתכם להשגת המטרה!

תוכן עניינים

איך להעלות מסת שריר? אני יודע זו שאלה שעולה הרבה, היום אני אתן לכם תשובה סופית עם הסבר מדויק!

אתם מתאמנים בלי סוף, ובפועל אתם לא באמת מצליחים להשיג את התוצאות הרצויות? ביחד אתכם יש עוד לא מעט מתאמנים שנמצאים בדיוק במצב הזה, מתאמנים שמרגישים כאילו הם לעולם לא ישיגו את המטרה. לכן אם אתם שואלים איך להעלות מסת שריר? יכול להיות שאתם נמצאים בדיוק בסיטואציה הזאת או שאולי אתם דווקא מתאמנים חדשים שרק עכשיו מתחילים להתאמן.

לא משנה באיזה צד של המשוואה אתם נמצאים, המדרך הבא נכתב בכדי להפוך את כל סימני השאלה לסימני קריאה ברורים. אחרי שתקראו אותו, אתם תוכלו לדעת בדיוק איך להעלות מסת שריר מבלי לשבור את הראש. אומנם מדובר על משימה שהיא עצמה לא כל כך פשוטה, אך מדובר על משימה שהיא אפשרית – חשוב שתבינו את זה.

אז מה התהליך הזה בדיוק מצריך מכם? בעיקר כוח רצון והקפדה על הפרטים הקטנים עליהם נרחיב בהמשך. ברגע שתוכלו להגיע לאיזון המושלם, תוכלו לראות בתוך זמן קצר איך המצב משתפר בצורה משמעותית. פתאום המשימה שעד לפני רגע הייתה נראית כמו משימה בלתי אפשרית, הופכת להיות משימה שהיא לגמרי בידיים שלכם. אנו במכללת מאסלו עושים כל מאמץ על מנת שכל מי שמגיע אלינו יוכל להשיג הצלחה מסחררת.

מי צריך לעלות מסת שריר?

לפני שאנו נסביר לכם לעומק איך להעלות מסת שריר, אנו קודם כל ננסה להסביר לכם מי אמור לרצות לעלות מסת שריר. הרי לא מדובר על כתבה שמדברת לכולם, ואם אתם לא תרצו לעלות מסת שריר – ככל הנראה שתצטרכו לחפש מאמר אחר שיעסוק בתוכנית האימונים הנכונה עבורכם.

לרוב אנשים שצריכים לעלות במסת שריר הם כאלה שנמצאים בתפר – כלומר לא מתאמנים המוגדרים בעודף משקל ולא כאלה שהם רזים מידיי. לרוב מדובר על מתאמנים שנמצאים במשקל תקין, כאלה שרוצים לנפח את עצמם מעט. בכדי שיהיה אפשר לראות תוצאות, המתאמן חייב להיות בנוי בצורה מסוימת – אחרת לא משנה כמה קשה תעבדו, זה לא יצליח.

לא בטוחים? גם לזה יש פתרון

אם אתם לא בטוחים האם אתם רוצים לעלות מסת שריר, לקרוא מאמר על איך להעלות מסת שריר זה לא יהיה רלוונטי עבורכם. במקום לבזבז את הזמן בקריאת המאמר, אתם תוכלו להשקיע את הזמן להבין בדיוק מה נכון עבורכם. כי כל החלטה שתעשו עשוי להיות החלטה מאוד משמעותית, החלטה משמעותית לעתיד שלכם.

אז איך תוכלו להיות בטוחים כי דווקא האפשרות הזאת היא הנכונה עבורכם? על ידי התייעצות עם מאמן כושר מיומן. אנו במכללת מאסלו נשמח לעמוד לרשותכם ולהעמיד לרשותכם את צוות המאמנים המנוסה שלנו. כך שביחד איתם תוכלו לבחור את תוכנית האימונים הנכונה עבורכם, תוכנית האימונים שתאפשר לכם לעמוד כל בוקר מול המראה עם חיוך גדול.

התזונה עשויה להיות שובר השוויון

אם אתם תרצו לעלות מסת שריר, ככל הנראה ישר תחשבו כי האימונים הם שורש ההצלחה – אך למען האמת זוהי טעות. אומנם מדובר על טעות מאוד נפוצה, אך עדיין מדובר על טעות שיכולה להחזיר אתכם כל פעם לאחור. אז איך תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו אתם תוכלו להיות עם הפנים קדימה?

התזונה היא הפקטור המרכזי שעליו אתם צריכים להתבסס ואליו אתם צריכים לשים לב. כל מה שאתם מכניסים לגוף יכול להיות קריטי, בין אם הוא יהיה קריטי לטובה או קריטי לרעה. תמיד תיקחו בחשבון כי אם תכניסו לגוף שלכם מזון לא בריא, אתם תשלמו על כך ביוקר כאשר תרצו לראות את התוצאות של האימונים. 

איזה סוגי אימונים מוטב לבצע בכדי לעלות במסה?

לא מעט מתאמנים נוטים לחשוב כי הם צריכים להתאמן בצורה מאוד ספציפית בכדי לעלות במסה.

אך בפועל תוכלו להתאמן כמעט בכל דרך, העיקר שאתם תצליחו להנות מהאימון על אמת.

אם אתם תקבלו תכתיבים לאימון, לא בטוח שאתם תוכלו להנות ממנו – ולא בטוח שתוכלו לבצע אותו באופן שכיח וקבוע.

השיטה המומלצת ביותר בכל מה שקשור לאימוני מסה זה לבצע אימונים עם משקלים יחסית כבדים. כל סוגי התרגילים שאתם אוהבים ורוצים לעשות, העיקר שכל תרגיל יתרכז בחלק אחר מקבוצת השרירים בגוף. ההמלצה מבחינת כמות החזרות היא 8-12, אך זה יהיה בעיקר תלוי במצב שבו אתם נמצאים. לעיתים אתם תוכלו לבצע יותר ולעיתים אתם תוכלו לבצע פחות, העיקר שתדעו מה האידיאל.

הנה מדריך מיוחד שהכנו כיצד לבנות תוכנית ab לביצוע אימונים בצורה נכונה.

תוכלו לעלות במסה אם תישנו כמו שצריך

מתי בפעם האחרונה מישהו המליץ לכם לישון כמו שצריך בלילה? אולי אף פעם, אך כאשר אתם רוצים לדעת איך להעלות מסת שריר – שינה הייתה ועודנה חלק בלתי נפרד מההצלחה. אם אתם לא תישנו כמו שצריך בכל לילה, אתם עלולים למצוא את עצמכם מגיעים למצב שבו אתם פשוט מדשדשים במקום. לא תוכלו להצליח ולא תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו אתם תראו תוצאות.

מדוע שינה כל כך משמעותית באימוני מסה? מכיוון שהשינה היא ההחלמה הטובה ביותר לשריר. כך השריר יוכל להחלים בין האימונים השונים, ותביאו אותו למצב שבו הוא מתפתח כמו שצריך. כי אם השריר איננו נח, הוא גם לא יתפתח ואתם תתקשו מאוד לראות התקדמות. לא מעט מתאמנים חוטאים בדיוק בנושא הספציפי הזה כאשר הם מבצעים אימוני מסה.

תדאגו להתאמן בהתאם לתוכנית אימונים מסודרת

תדאגו להתאמן בהתאם לתוכנית אימונים מסודרת

בלא מעט מקרים כאשר אתם נכנסים לחדר הכושר, אתם עלולים ללכת לאיבוד ולא למצוא את עצמכם. זה לא בגלל שלא יהיה לכם עם מי להתאמן, אלא בדיוק ההפך – יש לכם כל כך הרבה מכשירים שתוכלו להשתמש בהם. אז איך להעלות מסת שריר? אתם צריכים לדעת לפני כל אימון איזה סוג של אימון אתם עומדים לבצע ולהכין את עצמכם לאימון כמו שצריך.

מהסיבה הזאת אנו ממליצים לכל המתאמנים שרוצים לבצע אימוני מסה וגם לראות תוצאות – להתאמן על פי תוכנית אימונים סדורה. לא לקבל החלטות מהבטן, אלא לדאוג כי כל החלטה תהיה מספיק טובה ומתוכננת מראש. ברגע שתהיה מחשבה מאחורי כל תוכנית אימונים כזאת או אחרת, אתם תוכלו לראות איך האימונים מביאים איתם תוצאות. פתאום תוכלו לעבוד הרבה יותר יסודי ובתדירות הרבה פחות גבוהה, ועדיין לראות תוצאות יוצאות מגדר הרגיל.

איך להעלות מסת שריר? השתדלו שלא לפספס אימונים ללא סיבה

איך להעלות מסת שריר? אתם צריכים לדאוג שלא תפספסו אימונים בצורה שכיחה, כי כל אימון שתפספסו עלו להרחיק אתכם מהתוצאה הסופית הרצויה. כך שככל שתפספסו יותר אימונים, כך הסיכוי שלכם לקבל את התוצאה הרצויה גם הוא יתרחק בהתאם. בסופו של יום ההתמדה היא חלק בלתי נפרד מאימוני מסה, וללא התמדה האימונים יכולים לרדת לטמיון.

כמובן שאם ישנם אילוצים כאלה או אילוצים אחרים אתם צריכים להתחשב בהם, אך בפועל לפספס אימון זוהי האפשרות האחרונה. אם בטעות יצא שפספסתם אימון מסוים, מוטב כי תנסו להשלים אותו או להגדיל את העבודה באימון שבה אחריו. כך תוכלו להשלים את הפערים, ועדיין להביא את עצמכם למצב שבו תוכלו להתקדם קדימה בהצלחה יתרה.

לאחר שהצלחתם להעלות מסה, השלב הבא יהיה תהליך של חיטוב הגוף, הכנו לכם תוכנית אימונים לחיטוב שתעבור אתכם על כל הצעדים המשמעותים שיש לתת עליהם דגש, בהצלחה 🙂

נמאס לך לשרוף זמן ומאמץ בחדר כושר ולהשיג תוצאות בינוניות ולא מספקות?

הגיע הזמן לקחת את הגוף שלך לנקסט לבל ולראות תוצאות יוצאות דופן שגורמות לכל החברים להתחנן שתגלה להם את מה "הסוד" שלך.

תתחיל מלקבל במתנה תוכנית אימונים מקיפה בסגנון "פול באדי" שתיקח אותך יד ביד לגוף האלפא שלך – מלא את הפרטים שלך כאן:

ותתחיל את המסע ליום שבו תוכל להסתכל במראה ולהגיד "וואו!" 

אולי יעניין אתכם

בואו להתאמן איתנו

תוכנית אימונים אונליין שניתן לבצע בכל זמן ומכל מקום פשוט מתלבשים,מתחברים ומתחילים להתאמן.

תוכנית אימונים פול באדי מתנה

קבלו עכשיו את הכלים שעזרו לנו להתקדם בצורה הטובה ביותר ולראות תוצאות מהירות באימונים.

דילוג לתוכן