המדריך המקיף: העלאת מסת שריר בחוכמה

המדריך המקיף: העלאת מסת שריר בחוכמה

תוכן עניינים

לא מעט מתאמנים חושבים כי העלאת מסת שריר זה דבר פשוט, ובפועל כל מתאמן שיבצע את האימונים כמו שצריך יוכל גם לראות תוצאות.

אך בפועל ישנם לא מעט עקרונות שעומדים מאחורי הרצון לעלות מסת שריר, וחשוב לעשות זאת בחוכמה בכדי שתוכלו לראות את התוצאות הרצויות.

מהסיבה הזאת, אנו במכללת מאסלו החלטנו להרים את הכפפה ולהביא לכם כמה שיותר מידע מהימן בנושא הספציפי הזה.

אם תמיד שאלתם את עצמכם – איך להעלות מסת שריר בלי להשמין אנו כאן על מנת לסייע לכם.

כך שלאחר שתקראו את המדריך הבא, תוכלו לדעת בדיוק איך תוכלו להתאמן בתבונה.

כי בסוף אתם מחויבים לסגל לעצמכם את הכלים הנכונים, אותם כלים שחיוניים על מנת שתוכלו לראות את התוצאות הטובות ביותר – לפעמים הבדל אחד גדול יכול להביא איתו לשינוי משמועתי.

התחלתם להתאמן ואתם לא רואים תוצאות? רוצים לעלות מסת שריר מבלי לעלות באחוזי השומן?

המדריך הבא הוא הכתובת האידיאלית עבורכם, הוא נועד על מנת להעלים את כל חוסר הוודאות שמעסיק אתכם.

מיד לאחריו תוכלו להיות בטוחים כי אתם יודעים בדיוק מה נדרש מכם לעשות בכדי לעלות מסת שריר עם אחוזי הצלחה מאוד גבוהים.

החשיבות של מאזן קלורי חיובי

העלאת מסת שריר מחייבת את המתאמן להיות מצוי במאזן קלורי חיובי באופן עקבי.

המשמעות של מאזן קלורי חיובי היא מאוד פשוטה, אתם צריכים להכניס לגוף שלכם יותר קלוריות מאשר אתם מוציאים.

ברגע שאנו אוכלים יותר קלוריות ממה שהגוף מוציא, הגוף יצטרך להשתמש באנרגיה העודפת על מנת לבנות שריר.

הפעולה הזאת היא הפעולה שתביא אתכם למצב שבו הגוף יהיה מספיק מוצק.

כמובן שאתם לא יכולים לאכול מאכלים לא בריאים או מאכלים עשירים בקלוריות רק בכדי להיות במאזן קלורי חיובי.

איך להעלות מסת שריר בלי להשמין?

פשוט אוכלים מאכלים בריאים, כאלה שלא יגדילו את אחוז השומן בגוף – אלא אלה שיסייעו לכם להשיג את המראה המוצק והשרירי שאתם כל כך מצפים לו.

כתבה זו עלולה לעניין אותך בנוסף , כיצד לבנות תפריט תזונה למסה.

אימוני אירובי חיוניים גם בתוכנית מסה

לא מעט מתאמנים עושים תמיד את אותה הטעות, והם מזניחים לחלוטין את אימוני האירובי – ומתמקדים אך רק באימוני כוח.

אומנם אימוני כוח הם מאוד חשובים על מנת לעלות מסת שריר, אך גם אימוני אירובי הם חיוניים מאוד לתפקוד הכללי.

לכן אם תזניחו את אימוני האירובי לחלוטין, לא בטוח שתצליחו להשיג את המטרה שאתם מציבים לעצמכם.

אימוני אירובי חשובים לבריאות שלכם, והם התשובה לשאלה איך להעלות מסת שריר בלי להשמין.

כמובן שאם אתם עושים אימוני אירובי, אתם תוכלו לאכול יותר על מנת שתוכלו לשמור על מאזן קלורי חיובי.

אך בסוף בשילוב נכון בין אימוני אירובי לאימוני כוח תוכלו להגיע לתוצאות מעולות עבורכם.

שלא תטעו יש גם תוכנית אימונים למסה שניתן לבצע בסצורה מסודרת ועליה פרטנו גם.

מותר לאכול ארוחות צ'יט?

העלאת מסת שריר היא תהליך שיכול לקחת זמן, ולכן אתם לא צריכים למנוע מעצמכם לאכול ארוחות כאלה או ארוחות אחרות.

בסוף אתם יכולים להיות בתהליך הזה במשך חודשים ארוכים, ולכן אם תימנעו מעצמכם דחפים מסוימים – זה עלול להיות מאוד בעייתי בהמשך.

אז מה תוכלו לעשות אם מתחשק לכם לאכול ארוחת שחיתות שלא כלולה בתפריט?

קודם כל תאכלו אותה, ואל תמנעו מעצמכם לאכול ארוחות שישפרו לכם את מצב הרוח.

בסוף אם לא תאכלו את מה שמתחשק לכם, אתם עלולים להרים ידיים מהר מאוד – ולוותר על תוכנית האימונים כולה.

אז איך להעלות מסת שריר בלי להשמין? תדאגו שארוחות צ'יט יהיו פעם אחת בשבועיים או פעם בשלושה שבועות על מנת לאזן את ההשפעה שלהן.

אל תחששו לעלות גם בשומן – זה יכול לקרות

העלאת מסת שריר בצורה נקייה זה דבר שהוא כמעט בלתי אפשרי לביצוע.

בלא מעט מקרים המתאמנים "נאלצים" לעלות גם בשומן, אך כל עוד מדובר על עלייה זניחה – אין לכם שום סיבה להתרגש מכך.

להפך, כל עוד אתם מצליחים לראות את התוצאות הרצויות – אתם יכולים להיות בטוחים כי אתם נמצאים בדרך הבטוחה להשגת היעד.

זוהי הסיבה שכאשר אתם נמצאים במסגרת אימוני מסה, חשוב מאוד להיות בבקרה מתמדת בכל מה שקשור לעלייה בשומן.

כל עוד מדובר על עלייה שניתן לחיות איתה בשלום, אתם יכולים להמשיך בדיוק באותה הדרך.

אם מדובר על עלייה משמעותית, אתם צריכים לבחון את הסיבות שבגללן הגעתם למצב – וכמובן גם לתקן את הטעויות שעשיתם.

תתאמנו עם תוכנית אימונים מסודרת ומפורטת

אחת הסיבות המרכזיות שבגללן לא מעט מתאמנים לא מצליחים להשיג את המטרה שהם הציבו לעצמם היא בגלל שהם לא מתאמנים על פי תוכנית אימונים מסודרת.

כמו שכבר אמרנו, העלאת מסת שריר זוהי יכולה להיראות משימה פשוטה – אך בפועל מדובר על משימה לא קלה בכלל.

לכן תוכנית אימונים מסודרת היא אלמנט משמעותי שעשוי לסייע לכל מתאמן להשיג את מבוקשו.

בעזרת תוכנית אימונים מסודרת אתם תוכלו לדעת שאתם מתאמנים על כל מה שצריך, ועושים את העבודה בצורה יסודית ונכונה.

כך שגם אם לא תצליחו להשיג את מבוקשכם, על סמך תוכנית האימונים יהיה ניתן לדעת מה אפשר לסדר ומה אפשר לתקן.

ברגע שעובדים עם תוכנית אימונים, אין שום סיבה שלא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם מעלים מסת שריר ומשיגים תוצאות מעולות.

איך ניתן לבנות תוכנית אימונים להעלאת מסת שריר?

איך להעלות מסת שריר בלי להשמין? בונים תוכנית אימונים עם מאמן מוסמך, מאמן שיוכל לבנות עבורכם את התוכנית המושלמת.

מאמני כושר עוברים את ההכשרה הנדרשת ויש להם את הניסיון המוכח לבניית תוכנית אימונים, וזוהי אולי האפשרות הטובה ביותר מבחינתכם לבנות תוכנית אימונים כמו שצריך.

אפשרות נוספת שהיא יותר זולה, אך קצת פחות מומלצת היא לבנות תוכנית אימונים באופן עצמאי.

היכן נמצאת הבעיה? הבעיה היא שתוכנית האימונים חייבת להיות מספיק מקצועית בכדי שתוכלו לראות תוצאות.

העלאת מסת שריר זוהי פעולה שמתחילה קודם כל על ידי אימונים נכונים, ולכן אם בתוכנית יהיו חורים זה עשוי לעלות לכם ביוקר.

כך שאם אין ברירה תבנו את התוכנית בעצמכם, אך תמיד מומלץ לעשות זאת בעזרתו של מאמן כושר מוסמך שיספק לכם ליווי לכל אורך הדרך.

העלאת מסת שריר זה לא רק הקפדה על אימונים

הקפדה על אימונים היא חלק בלתי נפרד מההצלחה, אך בו בזמן אתם תהיו מוכרחים להקפיד גם על תזונה נכונה והרבה מאוד סבלנות.

ברגע שאתם תקפידו אך ורק על אימונים, לא בטוח שתוכלו להשיג את התוצאה הרצויה – כי בסוף האימונים יביאו אתכם אך ורק למחצית הדרך.

בשביל שתוכלו להשלים את הדרך כולה, אתם תהיו מוכרחים לאכול כמו שצריך וגם להיות סבלניים.

בסוף הדרך להשגת המטרה יכולה להיות הרבה יותר קלה אם תפעלו על פי ההנחיות.

ברגע שאתם תעשו צעדים מחושבים, אתם תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו ההצלחה תהיה בהישג יד.

לא פעם מתאמנים נוטים לחשוב כי העלאת מסת שריר זה דבר פשוט, אך במבחן התוצאה הם מגלים כי זה הרבה יותר מורכב ממה שנדמה להם.

נמאס לך לשרוף זמן ומאמץ בחדר כושר ולהשיג תוצאות בינוניות ולא מספקות?

הגיע הזמן לקחת את הגוף שלך לנקסט לבל ולראות תוצאות יוצאות דופן שגורמות לכל החברים להתחנן שתגלה להם את מה "הסוד" שלך.

תתחיל מלקבל במתנה תוכנית אימונים מקיפה בסגנון "פול באדי" שתיקח אותך יד ביד לגוף האלפא שלך – מלא את הפרטים שלך כאן:

ותתחיל את המסע ליום שבו תוכל להסתכל במראה ולהגיד "וואו!" 

אולי יעניין אתכם

בואו להתאמן איתנו

תוכנית אימונים אונליין שניתן לבצע בכל זמן ומכל מקום פשוט מתלבשים,מתחברים ומתחילים להתאמן.

תוכנית אימונים פול באדי מתנה

קבלו עכשיו את הכלים שעזרו לנו להתקדם בצורה הטובה ביותר ולראות תוצאות מהירות באימונים.

דילוג לתוכן