תפריט תזונה למסה – איך תעשו את זה נכון

תפריט תזונה למסה: מהן הנקודות הקריטיות ביותר להצלחה?

תוכן עניינים

איך אפשר לבנות תפריט תזונה למסה? החלטתם שהגיע הזמן לעלות את המסה של הגוף? נגלה לכם סוד, מרבית הגברים מגיעים למצב שבו הם מחליטים לעלות מסה.

זה יכול להיות בגלל שהם רזים מאוד או מנגד אחרי שהם סיימו תוכנית חיטוב.

אך הרבה מאוד מתאמנים נוטים לחשוב לעצמם כי לעלות מסה זה פשוט, הרי כל מה שצריך לעשות זה רק לאכול – ורצוי לאכול כמה שיותר.

אז לפני שאתם תעשו טעות, אנו נספר לכם כבר עכשיו כי המחשבה הזאת עשויה להביא איתה הרבה מאוד נזק.

אז איך תוכלו להגיע למצב שבו אתם תוכלו לראות תוצאות באימוני המסה? על ידי בניית תפריט תזונה למסה.

ללא תפריט תזונה, אתם לא תוכלו לראות את התוצאות שתמיד חלמתם לראות.

זה לא באמת יהיה משנה עד כמה אתם קורעים את עצמכם בחדר הכושר, כי התזונה היא חלק אינטגרלי בהצלחה כולה.

המדריך הבא של מכללת מאסלו נועד במיוחד עבור כל אותם האנשים שרוצים לבנות תפריט תזונה לעלייה במסה.

כך שאחרי שתקראו את המדריך הבא, אתם ככל הנראה תוכלו לדעת מה לעשות ואיך לפעול.

כך רוב סימני השאלה סביב הנושא של מסה, יהפכו להיות לסימני קריאה שיסייעו לכם לעבוד כמו שצריך.

לעלות מסה זה לא כל כך פשוט!

עוד לפני שנתחיל לדבר על איך לבנות תפריט תזונה למסה ולאילו אלמנטים חשוב לשים לב, נדגיש כי זה לא כל כך פשוט לעלות מסה.

לא מעט מתאמנים נוטים לזלזל באימונים הללו, אך בפועל הקושי בעבודה יהיה זהה לקושי באימוני חיטוב.

מי שעבר אימוני חיטוב מבין עד כמה הם קשים, וככל הנראה הוא כבר יודע כי מצפה לו משימה לא קלה.

ככל שתגיעו יותר מוכנים לקראת האימונים ולקראת התזונה, כך תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו ההצלחה תהיה בהישג יד.

אם אתם לא תצליחו להביא את עצמכם במלוא מובן המילה, ככל הנראה לא תצליחו גם להשיג את המסה שאותה חלמתם או כל כך רציתם להשיג.

מדוע כל כך חשוב לבנות תפריט תזונה למסה?

אל תזלזלו בכל הנושא של התזונה, מדובר על חלק בלתי נפרד מההצלחה בכל מה שקשור לאימונים.

זה לא משנה אם אתם רוצים לעלות מסה או שמא תרצו לחטב את הגוף – התזונה מהווה יותר מ-50 אחוז מההצלחה.

אם אתם לא תקפידו את תזונה נכונה, ככל הנראה שההצלחה תחמוק לכם מבין האצבעות.

מניסיון של מתאמנים אנו יכולים לספר לכם כי אין דבר יותר מתסכל מאשר להגיע למצב שבו התזונה היא זאת שתכשיל אתכם.

לא מדובר על מאמץ כל כך גדול מהצד שלכם, אתם רק תצטרכו לדאוג להקפיד גם על הדברים שעשויים להיראות לכם מעט שוליים.

כי לעיתים דווקא הם יהיו אלה שעושים את כל השינוי.

האם ניתן לבנות תפריט תזונה למסה באופן עצמאי?

באופן עקרוני כל אחד יכול לבנות תוכנית תזונה לעלייה במסה, אך השאלה תהיה עד כמה התוכנית תוכל להיות באמת אפקטיבית.

השאיפה שלכם היא ככל הנראה שלא לבזבז זמן יקר, ולכן אתם תרצו שתוכנית התזונה תהיה יעילה עד כמה שאפשר.

כי ביחד עם אימונים טובים אתם תוכלו לראות איך כל מה שחלמתם רוקם לו עור וגידים ממש לנגד העיניים שלכם.

מהסיבה הזאת ההמלצה שלנו אליכם היא לא לבנות תוכנית התזונה באופן עצמאי, הטיפ היעיל ביותר הוא שתבנו את התוכנית ביחד עם איש מקצוע.

זה יכול להיות מאמן כושר שמכיר את תחום התזונה על בוריו, וזה יכול להיות איש מקצוע אחר שמגיע מעולם התזונה ולא מעולם האימונים.

כמה ארוחות צריך לאכול בכל יום?

לא ניתן לרדת במשקל מבלי לשמור על תזונה
לא ניתן לרדת במשקל מבלי לשמור על תזונה

גם כאן אין תשובה חד משמעית, ומעבר לכמות הארוחות שאתם תעשו כל יום – העיקרון החשוב ביותר הוא להכניס את כמות החלבון ואת כמות הקלוריות הרצויה.

ההמלצה שלנו במכללת מאסלו היא שכל מתאמן חייב לאכול בין 4-8 ארוחות בכל יום.

ככל שתפרסו את הארוחות לכל משך היום, כך תוכלו להגדיל את הסיכוי להגיע לכמות הרצויה.

אז אם עד כמה הייתם נמנעים מלאכול, כעת אם תפריט תזונה למסה אתם יכולים להשאיר מאחור את כל מה שחשבתם.

זה לא משנה אם מדובר על יום של אימון או על יום של מנוחה, בכדי שתוכלו לעלות במסה כמו שצריך אתם תהיו מחויבים לאכול כנדרש.

אחרת התוצאות פשוט לא יגיעו אליכם ולא משנה מה תנסו לעשות.

ההפסקות בין הארוחות השונות צריכות להיות שוות

גם כאן מדובר בעיקר על טיפ, אך עדיין כאשר אתם בונים תפריט תזונה למסה כל טיפ שכזה יכול לסייע לכם.

בכדי שיהיה לכם קל יותר להכניס את כמות הקלוריות הרצויה, אתם צריכים לשמור על תבנית מסוימת שתלווה אתכם לכל אורך היום.

בשלב מסוים התפריט שבניתם עשוי להיות מעיק עבורכם, אך תזכרו כי בדרך לעלות במשקל חובה לאכול כמו שצריך.

המטרה היא שההפסקות הקבועות יצרו לגוף שלכם סוג מסוים של פלטפורמה.

כך הוא יוכל לדעת פחות או יותר מתי אמור להגיע האוכל וכמה אוכל אמור להגיע.

ברגע שתהפכו לכם את הנושא של האכילה לנושא קבוע, אתם תוכלו לראות איך תוכלו להכניס לגוף שלכם כמות גדולה של קלוריות – אפילו אם בתחילת הדרך חשבתם שזה לא אפשרי.

רצוי להימנע מאוכל מטוגן ולהרבות באוכל בריא

תפריט תזונה למסה חייב להיות תפריט מאוד ברור עבורכם, כך אתם תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו אתם ממקסמים את ההצלחה וממעטים בטעויות.

אפילו שלא מדובר על חיטוב, כל טעות קטנה שתעשו במעלה הדרך עשויה להיות משמעותית מאוד להצלחה.

לכן אם אתם מרגישים שהתפריט לא מספיק טוב, זוהי לא בושה להתייעץ עם אנשי מקצוע על מנת לקבל מהם סיוע.

לכן בכדי שתוכלו להביא את עצמכם להצלחה – אתם עדיין צריכים לשמור על הכללים של תזונה נכונה.

הכוונה היא להרבות במאכלים בריאים עם ערכים קלוריים משמעותיים, ולהימנע ממזון מטוגן עד כמה שאפשר.

אומנם זוהי יכולה להיות משימות קצת יותר קשה להכניס את כמות הקלוריות הרצויה

אך בפועל זה בהחלט יכול לקדם אתכם להשגת המטרה הרצויה שהיא כמובן לעלות את המסה של הגוף שלכם.

האם אפשר להחליף תפריט תזונה למסה באמצע הדרך?

מתאמנים רבים שכבר התרגלו לתפריט תזונה כזה או אחר, חוששים להביא את עצמם למצב שבו הם מחליפים את התפריט.

אך בואו נודה על האמת, אף אחד לא יכול להתבסס על תפריט אחד לאורך זמן, השחיקה תהפוך להיות הרבה יותר משמעותית – ואתם עשויים להתחיל גם לזייף מבחינת הדברים שאתם מכניסים לגוף.

כך שאם אתם מרגישים שהשחיקה מתקרבת, זה בהחלט לא סימן כל כך טוב.

אל תחששו להחליף תפריט תזונה למסה! לעיתים דווקא ההחלפה היא זאת שתחשוף אתכם לעוד עולמות שלא יצא לכם עוד להכיר.

כל עוד התפריט בנוי כמו שצריך, אין שום מניעה להחליף אותו בתפריט הקיים – כך תוכלו לגוון לעצמכם את האוכל ולהביא את עצמכם למצב שבו לא תשחקו תוך זמן קצר.

נמאס לך לשרוף זמן ומאמץ בחדר כושר ולהשיג תוצאות בינוניות ולא מספקות?

הגיע הזמן לקחת את הגוף שלך לנקסט לבל ולראות תוצאות יוצאות דופן שגורמות לכל החברים להתחנן שתגלה להם את מה "הסוד" שלך.

תתחיל מלקבל במתנה תוכנית אימונים מקיפה בסגנון "פול באדי" שתיקח אותך יד ביד לגוף האלפא שלך – מלא את הפרטים שלך כאן:

ותתחיל את המסע ליום שבו תוכל להסתכל במראה ולהגיד "וואו!" 

אולי יעניין אתכם

בואו להתאמן איתנו

תוכנית אימונים אונליין שניתן לבצע בכל זמן ומכל מקום פשוט מתלבשים,מתחברים ומתחילים להתאמן.

תוכנית אימונים פול באדי מתנה

קבלו עכשיו את הכלים שעזרו לנו להתקדם בצורה הטובה ביותר ולראות תוצאות מהירות באימונים.

דילוג לתוכן